תיאור תפקיד:
מתן שירות טלפוני ופרונטלי מקצועי, אדיב ויעיל לדיירי הבית, בני משפחותיהם, אורחים וספקים.
מענה טלפוני ופרונטלי: הן לדיירים וכן לאורחים, צוות עובדים, ספקים ועוד
מתן מענה פיזי לאורחים ולמבקרים בקבלה
קבלת קריאות מצוקה מדיירים דרך לחצני המצוקה.
סיוע במשימות אדמיניסטרטיביות כלליות של הנהלת הבית.
מתן מידע שוטף לדיירים על פעילויות, אירועים ושירותים המוצעים בבית.
הפצת הודעות רלוונטיות לדיירים ולצוות בתיאום עם ההנהלה.
דרישות התפקיד:
תודעת שירות גבוהה מאוד, יחסי אנוש מצוינים, אמפתיה וסבלנות רבה כלפי אוכלוסייה מבוגרת.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות, אחריות אישית גבוהה, יכולת הפעלת שיקול דעת מהיר במצבי לחץ וחירום.
שליטה טובה ביישומי אופיס (Word, Excel, Outlook) יכולת ונכונות ללמוד תוכנות ייעודיות
ניסיון קודם בתפקיד שירות לקוחות, מוקד טלפוני, קבלה בבתי מלון או תחום רלוונטי אחר – יתרון.
נכונות לעבודה במשמרות (בוקר, ערב, לילה) ובסופי שבוע וחגים, בהתאם לסידור העבודה.
קורות חיים לאימייל jobs.mishan@adamtotal.co.il לציין בכותרת האימייל מספר משרה 1388