הגעתם הביתה

משען ברודצקי ת׳׳א

אני מתעניין/ת:


משען ברודצקי דיור מוגן בתל אביב

ברוכים הבאים לפרק החדש
והיפה ביותר בחייכם

אנו מזמינים אתכם לפתוח אותו במשען ברודצקי – ת"א.
דיור מוגן אקסקלוסיבי ואלגנטי בדיוק לרמתכם: בלב השקט של רמת אביב, יש מי שדואג לכם לחיי תוכן עשירים, שקט נפשי, רוגע ובטחון.
בגיל השלישי מגיע לך לחיות בבית שיש בו הכל, ועם המוניטין של משען ברודצקי תל אביב אי אפשר להתחרות: כאן אפשר לחיות בסביבה ירוקה וגם להיות במרכז העניינים, לגור בדירה מעוצבת ולהרגיש בבית עוטף וחם, להכיר חברה מגוונת ולשמור על אוירה משפחתית. סמוך לקניון רמת אביב, האוניברסיטה והמוזיאונים, משען מעניקים פעילויות פנאי ותרבות עד הבית.

אז באיזו דירה מעוצבת תבחרו?
163 דירות במגוון גדלים, כולן בעיצוב ארכיטקטוני מרהיב – דירות חדר, דירות סטודיו, דירות חדר וחצי, דירות שני חדרים, דירות שלושה חדרים ודירות פנטהאוז עם שני חדרים וחצי. בכל הדירות מערכות מיזוג אוויר, הסקה מרכזית ומטבח מאובזר. ניתן לבשל במטבח על הכיריים החשמליים או לאכול עם הדיירים במסעדת הבית.

מרוצים עד הגג? בואו לפנטהאוז
מלבד הדירות המעוצבות, אנחנו מציעים לכם חוויה ייחודית – להביט על הכול מלמעלה.
הפנטהאוז במשען ברודצקי מזמין אתכם לנשום עמוק מול נוף פתוח, לצפות בשקיעות מרהיבות ולהתעורר אל זריחות מרגשות. כל זאת תוך הנאה מיתרונות הדיור המוגן ומחיי תוכן ופנאי עשירים. החיים הטובים מתחילים בגיל השלישי.

משען ברודצקי תל אביב
דיור מוגן בתל אביב

מה במתחם

המיקום של משען ברודצקי הוא לא פחות ממושלם. בלב העיר, סמוך לקניון רמת אביב, לאוניברסיטה ולמוזיאונים, עם נגישות מרבית לתחבורה ציבורית ובקרוב גם לרכבת הקלה. בנוסף, הדיירים לא צריכים לבלות זמן בהליכה ממקום למקום: כל המתקנים והשירותים מרוכזים בבניין אחד, החל משרותי הרפואה ועד לשירותי הספורט והפנאי, הרווחה והביטחון. יש כאן בריכת שחיה הפתוחה גם בשבתות וחגים, חדר מחשבים, חדר ברידג' וחדר כושר. בין החוגים ניתן למצוא גם התעמלות במים, פלדנקרייז, צ'י קונג, יוגה ועוד.

"משען ברודצקי" מתנהל כמשפחה מתפקדת ושמחה, בה מדברים בגובה העיניים על כל נושא ותומכים אחד בשני.
אתם מוזמנים להצטרף לקהילה המגובשת ומלאת החיים שלנו כאן במשען ברודצקי וליהנות מחיים ברמה הגבוהה ביותר.

המיוחדים שלנו

שירותי נקיון
שירותי נקיון
חדר כושר
חדר כושר
חדרי חוגים
חדרי חוגים
בית כנסת
בית כנסת
אולם תרבות
אולם תרבות
פינות ישיבה
פינות ישיבה
מוקד פעיל
מוקד פעיל
פיזיוטרפיה
פיזיוטרפיה
שירות הסעדה
שירות הסעדה
ספריה
ספריה
שירותי מרפאה
שירותי מרפאה
פעילות תרבות
פעילות תרבות
שירותי מכבסה
שירותי מכבסה
מספרה מקצועית
מספרה מקצועית
בריכה
בריכה

גלריה

החיים במשען

בואו לראות את החיים במשען מבפנים!

נגן וידאו

בואו לראות את הבית מבפנים

בואו לראות את בית פיכמן מבפנים בצילום 360!

החיים במשען

בואו לראות את החיים במשען מבפנים!

הדיירים שלנו

כרמל אליאס

יליד: 1958
השכלה: לימודי תעודה במדעי הזקנה וניהול מוסדות לגיל השלישי מאוניברסיטת אריאל.
רקע תעסוקתי: הרומן שלי עם משען מתקיים כבר שלושה עשורים. התחלתי כקצין ביטחון ראשי במשען גבעתיים, המשכתי כקצין ביטחון של בתי משען נוספים, ושימשתי ממלא מקום מנהל הבית בברודצקי.
מוטו: אמון, זמינות ואוזן קשבת. "אם אחד הדיירים רוצה לשתף אותי במשהו אני מתרכז רק בו ומתפנה לשיחה בארבע עיניים".

על הבית: אחד האלמנטים החשובים והבסיסיים ביותר בניהול בית דיור מוגן בכלל ובית מיוחד כמו ברודצקי בפרט, הוא היכולת לגלות גמישות ולאתר בעיות מבעוד מועד. אצלנו מספקים מענה הולם לצרכים השונים של הדייר תוך גילוי גמישות והבנה מרבית. הן הדייר החדש והן בני המשפחה, יוכלו לשבת איתי לשיחת היכרות ותיאום ציפיות בה יוצגו בפניו שלל אפשרויות הדיור והטיפול.

חברה איכותית במיוחד: בקהילה החמה שלנו, המונה כ-200 דיירים בלבד, תוכלו לפגוש בין השאר אמנים בעלי שם, טייסים, קצינים בכירים, אנשי חינוך ומדע. "משען ברודצקי" מהווה בית לאוכלוסיה יוצאת דופן באיכותה שנהנית, בהתאם, משירותים ומתקנים באיכות מקסימלית.

דרכי הגעה

הוראות הגעה בתחבורה ציבורית
1. קו 25 מתל אביב
2. קו 45 מגבעתיים
3. קו 274 מהרכבת
4. קו 171 איכילוב
5. קו 7

שאלות תשובות - דיור מוגן בתל אביב

כל אחד מבתי הדיור המוגן של משען הוא עולם ומלואו.
כל בית ממוקם באזור אחר בעיר ומציע סביבה, מתקנים ואווירה שהיא קצת שונה מהאחרת.

משען ברודצקי ממוקם מחד בשכונה ירוקה ושקטה ומאידך הוא נהנה ממקום מרכזי במרחק הליכה ממרכזים מסחריים, קניון רמת אביב ואטרקציות נוספות בעיר.

מאפיין ייחודי נוסף  של משען ברודצקי הוא הפנטהאוז אשר מאפשר להביט על הכול מלמעלה, ליהנות מנופים מרהיבים ומאווירה קסומה. 

בדיור מוגן משען ברודצקי מוצעים לדיירים מגוון רחב של פעילויות, מתקני פנאי וחוגים.
במקום ישנה בריכת שחיה אשר לרווחת הדיירים פתוחה גם בשבתות ובחגים, חדר ברידג' לקיום משחקים וטורנירים, חדר מחשבים, חדר כושר, אולם יוגה, ספריה, התעמלות במים ותוכנית חוגים עשירה ומגוונת. 

בדומה לכל מתחמי הדיור המוגן, גם משען ברודצקי מתאים לדיירים עצמאיים, בני הגיל השלישי – אשר מבקשים ליהנות מאיכות חיים גבוהה. 

בדומה לכל מתחמי דיור מוגן של רשת משען, גם צוות הבית של משען ברודצקי הוא צוות ותיק, חם, המורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר בתחומי התמחותם.

צוות משען ברודצקי כולל את הצוות הניהולי, הצוות הרפואי, הצוות הסוציאלי וכמובן, עובדי משק, תחזוקה והסעדה. אשר כולם פועלים על מנת לדאוג לכל צרכיהם של הדיירים ולאפשר להם שגרת חיים מסודרת ונעימה.