הגעתם הביתה

משען באר שבע

אני מתעניין/ת:


משען דיור מוגן באר שבע

בית שהוא משפחה

בפתחו של פרק חדש בחיים, מומלץ לבחור מסגרת שתעניק חיים מלאי עניין, שקט נפשי, רוגע וביטחון. הבית בבאר שבע מציע לך את כל מה שניתן לבקש מדיור מוגן – מיקום מרכזי, , חברה מגוונת, פעילויות פנאי ותרבות ומעטפת שירותים חברתיים. הכל בנוחות מרבית.
קוראים לזה, איכות חיים. סמוך לפארק רחב ידיים, קרוב למוזיאון הנגב, מוזיאון קרסו למדע והמשכן לאמנויות הבמה, במרחק קצר ל"גרנד קניון" החדיש והמפואר, מסעדות, בתי קפה ומרכזי קניות, תחבורה ציבורית נגישה ונוחה מאפשרת הגעה קלה לכל יעד.

משען דיור מוגן בבאר שבע מספק לך סביבה ירוקה ושקטה ובאווירה ידידותית ותומכת – הפתרון המושלם לתושבי באר שבע ויישובי הנגב. צוות מסור ומיומן מסייע לך להשתלב בקלות בבית החדש.

מבחר דירות איכותיות

בית משען דיור מוגן בבאר שבע מתנשא לגובה של שבע קומות ומכיל 175 דירות מאובזרות ואיכותיות.
בחלק מהדירות יש מרפסת, ובכל דירה יש מקרר, כיריים קרמיות, ארונות מטבח, ארון בחדר הרחצה וארון בחדר השינה.
ניתן לחבר דירות בהתאמה אישית לריווח והגדלת השטח.
בבניין מערכת מעליות המאפשרת נגישות קלה ומהירה לכל האזורים, מערכת מיזוג מרכזית לקירור ולחימום, ומערכת לחצני מצוקה המחוברת למוקד שפועל 24 שעות ביממה.
בכל קומה מרחב מוגן לשעת חירום.
המקום שמור ומאובטח מסביב לשעון.

המיוחדים שלנו

שירותי נקיון
שירותי נקיון
חדר כושר
חדר כושר
חדרי חוגים
חדרי חוגים
בית כנסת
בית כנסת
אולם תרבות
אולם תרבות
פינות ישיבה
פינות ישיבה
מוקד פעיל
מוקד פעיל
שירות הסעדה
שירות הסעדה
ספריה
ספריה
שירותי מרפאה
שירותי מרפאה
פעילות תרבות
פעילות תרבות
שירותי מכבסה
שירותי מכבסה
מספרה מקצועית
מספרה מקצועית

גלריה

בואו לראות את הבית מבפנים

הכנסו לסיור במשען באר שבע:

החיים במשען

בואו לראות את החיים במשען מבפנים!

נגן וידאו

בואו לראות את הבית מבפנים

בואו לראות את בית פיכמן מבפנים בצילום 360!

החיים במשען

בואו לראות את החיים במשען מבפנים!

הדיירים שלנו

שוקי דוניצה

יליד: 1964
מצב משפחתי: נשוי ואב לשלוש בנות
השכלה: תואר ראשון ושני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, תואר שני במנהל עסקים מאוניב
רסיטת בן גוריון, ועו"ד מוסמך מהאקדמית אונו. רקע תעסוקתי: עד 2010 – קצין בקבע בדרגת אל"מ במצ"ח. עד 2014 – עו"ד עצמאי. כמו כן, כיהנתי כעו"ד בגופים ציבוריים - פיקוח ואכיפה ברשות הטבע והגנים - וגם מנכ"ל בחברה פרטית.

על הבית: "יש לנו בית חם ומשפחתי העונה לצרכים של קהל היעד בבאר שבע. יש לנו צוות נדיר באיכויותיו. לפני שהגעתי שמעתי כל כך הרבה מחמאות על הצוות וחששתי שאתאכזב, אבל הכל היה אמת. מדובר בהחלט בצוות נפלא ".

המוטו: "למלא את הבית ולא בכל מחיר. השאיפה שלי היא לגדול בעוד 15-20 אחוז, אבל - כמו שאמרתי - לא בכל מחיר. מה שמייחד אותנו הוא המרקם המיוחד, ואם צריך להגיד "לא" אז אומרים לא. היה לי מקרה לפני כמה שבועות שבו חשתי אי נוחות מול דייר פוטנציאלי, וסירבתי בנימוס. החכמה היא לדעת לא לקבל כל אחד. להגיד כן לכל דייר – זו קל מדי ולא תמיד נכון".

העתיד: "אני נפגש עם הדיירים על בסיס קבוע. גם עם בני המשפחה, במטרה לתת להם הרגשה של בית, ואנחנו רואים את התוצאות. כי יש לנו צוות מנצח. אני מגיע מהצבא, ויש מה שנקרא "אות מערכה". הייתי נותן אות מערכה לכל אותם אנשי הצוות שלי, בכירים יותר ובכירים פחות, שעובדים סביב השעון כדי שהבית הזה יהיה הבית של כולנו".

דרכי הגעה

הוראות הגעה בתחבורה ציבורית
1. קו 3
2. קו 12

שאלות תשובות - דיור מוגן באר שבע

דיור מוגן משען באר שבע מציע לדיירים עצמאיים את כל מה שהם צריכים בשביל ליהנות מאיכות חיים גבוהה ומחיה בתנאים מפנקים.

הדיירים במשען באר שבע נהנים ממגורים בדירות מעוצבות ומאובזרות, משירותים רפואיים סביב השעון, מלוח חוגים עשיר ומגוון, מטיולים ופעילויות, מתקני פנאי, שירותי הסעדה, שירותי מכבסה,  שירותי טיפוח ועוד..

הבית ממוקם באזור נעים ושקט בעיר, במרחק קצר ממרכזי קניות ותרבות בעיר. 

הדיירים אשר בוחרים להתגורר במשען באר שבע הם לרוב תושבי העיר או כאלו אשר מבקשים לעבור ולהתגורר ליד בני משפחתם הקרובים אשר חיים בעיר.

הצוות של משען באר שבע עוזר ומלווה את הדיירים לאורך כל שלבי המעבר. לאחר השלמת הליך המעבר, הוא אף מוודא שהדיירים מתאקלמים בדירה, מציג להם את כל הפעילויות והמתקנים המוצעים ואף מחבר אותם לדיירים אחרים.

הדיירים של דיור מוגן משען באר שבע נהנים מלוח חוגים עשיר ומגוון אשר כולל: חוגי יצירה, חוג אפייה, חוגי ספורט וחוגים נוספים.

בנוסף, הדיירים מוזמנים להשתתף בטיולים מאורגנים, במסיבות, הרצאות, הופעות, ביציאה שבועית מאורגנת לאחד ממרכזי הקניות בבאר שבע, בירידי מכירות חווייתיים המתקיימים במקום ובאירועים מיוחדים. 

דיור מוגן משען באר שבע שמור ומאובטח מסביב לשעון  – כך שכל דיירי הבית ובני משפחותיהם נהנים מתחושה של שקט וביטחון.

בכל דירה בבית מותקן לחצן מצוקה המחובר למוקד אשר פועל 24 שעות ביממה.

מעבר לכך, צוות הבית כולל אנשי מקצוע מנוסים מתחומים שונים, אשר ערים וזמינים לספק מענה על כל הצרכים של הדיירים וערוכים לפתור כל בעיה אשר עולה.