דיור מוגן בצפון

איך לבחור דיור מוגן בצפון?

תוכן עניינים

בחירת דיור מוגן בצפון היא צעד גדול ומשמעותי, הן עבור האזרחים הותיקים  העוברים לגור בדיור המוגן והן עבור משפחותיהם.

אם גם אתם נמצאים בצומת הדרכים הזו, בה אתם נדרשים לבחור דיור מוגן עבורכם, או עבור ההורים או הסבים, המשיכו לקרוא כדי להבין על מה חשוב לשים דגש ועל מה אסור לוותר.

שימו דגש על דיור מוגן בצפון המוקף נופים מרהיבים

בחרו דיור מוגן עם סביבה ירוקה ופסטורלית שתהפוך את החיים לנעימים יותר עבור המבוגרים  ותתרום לרווחתם הנפשית והרגשית.

שטחים ירוקים ונופים מרהיבים יכולים לסייע בהפחתת רמות הלחץ ושיפור מצב הרוח. כמו כן, הם יכולים לעודד את הבני הגיל השלישי לצאת לטיולים קלילים בטבע ולעסוק בפעילות גופנית.

כמו כן, החיבור הוויזואלי לטבע ולנוף משפר את התפקוד הקוגניטיבי ומספק גירוי חושי, החשוב במיוחד לאוכלוסיה זו. האור הטבעי והנוף המשתנה לאורך עונות השנה יכולים לעזור לווסת את דפוסי השינה ולשפר את איכות השינה.

כלומר, המשמעות של בחירת דיור מוגן בצפון המוקף בנוף מרהיב היא להציע לבני הגיל השלישי איכות חיים גבוהה, מועשרת ביופי טבעי ותחושת שלווה ורוגע.

דיור מוגן בצפון מאפשר להעשיר את שעות הפנאי

כשאתם בוחרים דיור מוגן בצפון, אתם למעשה בוחרים באפשרות ליהנות ממגוון עצום של אפשרויות מחוץ לדירה עצמה.

אזור הצפון שופע נופים ואתרים היסטוריים ולכן המבוגרים יכולים ליהנות בו מטיולים מותאמים וסיורים חקלאיים. פעילויות אלו משפרות את הכושר הגופני ומפחיתות את תחושת הבדידות שבני הגיל השלישי עשויים לסבול ממנה. כמו כן, חקר ההיסטוריה העשירה והיופי הטבעי של הצפון באמצעות סיורים מודרכים, מציע העשרה חינוכית ותרבותית, מעוררת תחושות שמחה וסקרנות, מחברת את הקשישים עם הסביבה ומקדמת תחושת הישג ושייכות.

בחרו דיור מוגן הקרוב למתקני בריאות

חשוב לבחור דיור מוגן, במיקום המבטיח גישה מהירה לטיפול רפואי, הן באופן סדיר והן בחירום. מיקום קרוב יחסית למתקנים רפואיים, מציע שקט נפשי לדיירים ולמשפחותיהם, מתוך ידיעה שבמקרה הצורך, סיוע רפואי נגיש וקרוב.

חשוב לזכור כי דיור מוגן הממוקם רחוק מדי משירותי בריאות קהילתיים או בתי חולים, עלול לגרום לעיכוב בטיפול רפואי במצבי חירום, לקשיים בהסדרת בדיקות סדירות, להגברת אי הנוחות והלחץ לבני הגיל השלישי  ולמשפחות.

היבטים של אבטחה ובטחון אישי

אזור הצפון, כמו כל אזור בארץ, אינו חף מאתגרים ביטחוניים. לכן, כשבוחרים דיור מוגן בצפון, זהו עוד היבט חשוב שיש לשים עליו דגש, שכן הוא יכול להשפיע במישרין ובעקיפין על איכות החיים של הדיירים המתגוררים במקום וגם על השקט הנפשי של הילדים והנכדים.

לפני שאתם בוחרים בית דיור מוגן בצפון, עליכם לוודא כי הוא מצויד באמצעי האבטחה הדיגיטליים, המשוכללים ביותר שיש: מצלמות מעקב, קודנים, נקודות כניסה מאובטחות, מערכות קריאת חירום ועוד.

כמו כן, יש לוודא מהי רמת האבטחה האנושית במקום והאם יש תוכנית מסודרת לשעת חירום, המבטיחה שיהיה אפשר לקבל סיוע בכל מצב דחוף.

עוד דגש חשוב הוא על קיומו של מרחב מוגן. המקום  צריך לכלול ממ"ד, ממ"ק או כל אפשרות אחרת, שאליה יכולים הדיירים להגיע בטווח זמן מוגדר ורצוי כמה שיותר מהר, גם בתוך הדירות וגם בשטחים הציבוריים.

זה הזמן לבחור דיור מוגן בצפון ברמה גבוהה

דיור מוגן בצפון

עכשיו כשברור לכם מה חיוני וחשוב בבחירת דיור מוגן בצפון, אתם יכולים לבצע החלטה מושכלת שתקדם אתכם או את היקרים ללבכם אל עבר איכות חיים בלתי מתפשרת, שתהפוך את הגיל השלישי לקל ומאושר יותר.

לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אני מתעניין/ת:

קראו עוד על דיור מוגן

צור קשר

אני מתעניין/ת: