מדריךהמלאה

דיור מוגן מומלץ – טיפים לבחירת דיור מוגן

תוכן עניינים

הגיע הרגע שבו אתם צריכים למצוא דיור מוגן – עבור עצמכם, או עבור בני משפחה בגיל השלישי. שלב זה יכול להיות מלחיץ ומלווה בחששות שונים, אך אל דאגה, במיוחד בגלל זה אספנו עבורכם את כל המידע על מציאת דיור מוגן מומלץ, כזה שתוכלו להתגורר בו בראש שקט או לשכן בו את ההורים או הסבים ולדעת כי הם נהנים משירותים וטיפול ברמה הגבוהה ביותר.

מה כולל דיור מוגן מומלץ?

אם אתם מתלבטים בין כמה סוגי דיור מוגן, הנה כמה דברים שיכולים להיות האינדיקטור שלכם. אם המקום שבדקתם כולל אותם, כנראה שזהו דיור מוגן מומלץ שנעים לחיות בו ולבלות בו את הגיל השלישי.

שירות בהתאמה אישית

דיירי דיור מוגן מומלץ מקבלים שירות אישי בהתאם לצורך, כולל סיוע בירוקרטי מול הרשויות כגון ביטוח לאומי- העסקת מטפלת מכוח  חוק הסיעוד ועוד. שירות זה מאפשר לדיירים להתמקד בשפע הפעילויות בדיור המוגן , ופחות  להיות טרודים בדאגות היום-יום.

פעילויות פנאי, חברה ותרבות

דיור מוגן מומלץ מציע לדייריו תכנית אומנותית עשירה, מתוך ההבנה כי גירוי אינטלקטואלי, הנאה והשראה, הם הדרך לחיים מאושרים. סדנאות, טיולים, הרצאות ופעילויות פנאי שונות, הם חלק בלתי נפרד מאורח החיים של דיירי דיור המוגן

ספורט ופעילות גופנית

העיסוק בספורט בגיל השלישי חשוב הן מבחינה גופנית והן מבחינה רגשית. זהו גיל שבו המשפט נפש בריאה בגוף בריא מקבל משנה תוקף ולכן דיור מוגן מומלץ יציע לדייריו שפע של אפשרויות לפעילות גופנית מהנה, המותאמת לכל רמות הכושר והניידות.

מתקנים שונים לרווחת הדיירים

דיור מוגן מומלץ יכלול בדרך כלל מבחר מתקנים, כגון:

  • קפיטריה.
  • אולמות רב תכליתיים להרצאות ולסדנאות.
  • מרכז כושר.
  • ספרייה גדולה.
  • מספרה.
  • מרכז רפואי.

חדר כושר דיור מוגן משען

בחרו דיור מוגן עם אמצעי אבטחה הולמים

במציאות של ימינו, אי אפשר להיות יותר מדי בטוחים. אמצעי אבטחה מעולים הם הדרך לשלוות נפש וביטחון אישי מלא.

לכן, בחרו דיור מוגן הכולל מערכות אבטחה מתקדמות, כולל מצלמות מעקב, לחצני קריאת חירום בכל יחידת דיור וכניסות מאובטחות. כמו כן, כי צוות של אנשי אבטחה מפקחים על המקום 24/7, ומספקים סיוע מידי במידת הצורך.

בטיחות גם היא חשובה

כשאתם בוחרים דיור מוגן, וודאו כי הוקדשה בו מחשבה רבה לבטיחות אישית. למשל: שבילים מוארים באזורי החוץ, מדרגות עם משטחים נגד החלקה, מעקות חזקים, ריהוט יציב ונוח ועוד.

בקשו המלצות ובדקו את המוניטין של המקום

כדי לבחור דיור מוגן מומלץ, התייעצו קודם כל עם אנשים המתגוררים בפתרון מגורים כזה, או עם קרובים ומכרים שלהם קרובי משפחה/חברים בדיור מוגן מומלץ ויכולים לספר לכם על היתרונות של המקום. גם אנשי מקצוע בתחום הבריאות יוכלו לעיתים לספק המלצות חמות על דיור מוגן מומלץ ולחוות דעתם לגבי דגשים כמו נוחות, בטיחות ואיכות.

התרשמו מאתר האינטרנט של הדיור המוגן, שלרוב כולל שפע של מידע על השירותים הניתנים במקום וסגנון החיים. לאחר מכן, קבעו סיור בדיור המוגן כדי שתוכלו לחוות את המקום ממקור ראשון, לשוחח עם הצוות ואולי גם הדיירים ולהעריך את הניקיון, האבטחה והאווירה במקום.

לסיכום, דיור מוגן הוא הדרך לחיות בגיל הזהב

עכשיו אתם מכירים את כל הטיפים לבחירת דיור מוגן מומלץ וכל שנותר לכם זה לבצע סקר שוק כדי למצוא את הדיור המוגן המתאים ביותר לכם או לבני המשפחה שלכם. זכרו לא להתפשר על שירות ואיכות חיים ולמצוא דיור מוגן מומלץ ברמה גבוהה, כדי ששנות הגיל השלישי יעברו בנעימים וברוגע.

 

לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אני מתעניין/ת:

קראו עוד על דיור מוגן

צור קשר

אני מתעניין/ת: