הסדרי נגישות בבתי הדיור המוגן של משען

"משען" פועלת רבות להנגשת בתי הדיור המוגן ומשרדיה, במטרה לאפשר התנהלות עצמאית ומכבדת וקבלת שירות שיוויוני לכל באי המקום, ובהם אנשים עם מוגבלות. 

פירוט הסדרי הנגישות בבתי הדיור המוגן ובמשרדי ההנהלה של משען:

הסדר נגישותסטטוס
שילוטV
כניסה נגישהV
מערכת סטפ היר/hear callV
דלפק מוקדV
לולאת השראהV
שירותי נכיםV
חניותV (למעט בירושלים-חניה ברחוב)
כניסה עם חיית שירותV

נגישות השירות במשען:

"משען" רואה חשיבות רבה במתן שירות שוויוני, איכותי ונגיש, נשמח להיענות לכל פנייה.

הדרכות בנושא "נגישות השירות" נערכות לעובדי משען
אתר האינטרנט של הרשת נמצא בתהליכי הנגשה בהתאם לתקן הישראלי 5568 (הנגשת אתרי אינטרנט)
מענה טלפוני – נמצא בתהליכי הנגשה
אפשרויות נוספות ליצירת קשר עם משען: מייל: telemarketing2@mishan.co.il | פקס: 03-7195065
התאמות נוספות:
– בקשה להנגשת מידע
– התאמות אישיות
– אירועים וכנסים יונגשו לדיירים ואורחיהם בהתאם לחוק וע"פ דרישה

רכזת הנגישות – גב' לימור קראוס

טלפקס: 03-7191206 | דוא"ל negishut@mishan.co.il (לפניות בנושא נגישות בלבד)